Klacht: Sacherijnig en onbeschoft personeel kiosk Goes

op 17 juli 2017 over Kiosk in de categorie Supermarkten

Deze morgen (17-07) kwam ik bij kiosk met een vraag of er een infodesk aanwezig was. Dat bleek niet zo te zijn, dus vroeg of zij (het personeel) miss iets wisten. Ik werd uitermate onbeschoft te woord gestaan. Er werd gedaan alsof ik dom was en wel 3x gezegd dat ik het bord moest lezen. Ik vind dit érg slecht overkomen naar de klant, ik heb nooit problemen gehad met kiosk. Maar deze 2 mensen vond ik zo asociaal, onbeleefd en sacherijnig overkomen, dat ik er bijna medelijden mee kreeg. Mijn vriend wist ook direct wat ik bedoelde met ‘de mensen van de kiosk’. Voornamelijk de oudere man met bril, staat erom bekend dat hij klanten niet netjes te woord staat. Ik voel dit als mijn plicht een klacht achter te laten zodat in het gevolg klanten hópelijk wél op een nette manier te woord gestaan kunnen worden.

Als personeel de klant vriendelijk te woord staat. Maandagmorgen is geen excuus.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiosk

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiosk nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kiosk in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kiosk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kiosk

Heeft op 17 augustus 2017 om 11:49 geantwoord

Beste Lidia,

Eerst een vervelende ervaring in de winkel en vervolgens ook nog een late reactie op dit bericht... onze excuses!

Vervelend om te horen over jouw ervaring in Kiosk Goes. We hopen dat het een incident betreft, maar we gaan dit uiteraard bespreken met het team / de medewerker in Goes. Bedankt voor jouw bericht hierover.

We zouden je graag positief tegemoet komen met iets lekkers! Houd hiervoor je brievenbus in de gaten.

Nogmaals excuses en graag tot ziens bij Kiosk!

Team Kiosk

Alle klachten die gemeld zijn door mw. T