Klacht: Ryanair wijzigt viegveld maar weigerd pakeerticket aan te passen.

op 27 augustus 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

We hebben in oktober een vlucht geboet vanaf Carleroi airport naar Rome. 2 weken later kregen we een mail dat de luchthaven van Rome dicht was en dat we onze vlucht moesten veranderen. Ik gebeld en contact gehad met Ryanair en kon nu vanaf Zaventem vertrekken naar het andere vliegveld in Rome en dat ik bij ParkVia zelf de parkingticket kan wijzigen. Bellen met Parkvia het was mogelijk en moest even dit op de mail zetten en zou geregeld worden. Na 4 mails eindelijk een reactie dat het niet mogelijk was om de ticket te wijzigen omdat de cancel policy; is dat deze niet gewijzigd of geannuleerd kon worden en dat ik maar Bij Ryanair moest zijn. Weer contact gehad met Ryanair gehad, moest nu een klachten formulier op de site invullen en dan zou ik wel wat horen. Kreeg weer een standaards reactie dat ik maar naar Parkvia moest gaan omdat die dit maat moesten regelen. Dus van het kastje naar de muur. Omdat Ryanair een vlucht wijzigd moet ik dus 2 keer voor parkeren betalen.

Parkeer ticket voor Zaventem ipv van Charleroi

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aschwin71