Klacht: Ruud Eberwijn, onbehoorlijk contact

Eric Reede op 22 februari 2021 over Patrimonium veenendaal in de categorie Woningcorporaties

Op 22 januari om een uur of 5 bel ik eerst Eelis Aardenburh, geen contact. Vervolgens Ruud Eberwijn. Er staat, neem gerust contact met ons op als u vragen heeft.
Er zijn heel veel vragen, want er js nergens informatie te vinden.
Ik doe mijn verhaal, ook dat er veel bewoners wegtrekken, omdat ze tegen de renovatie opzien, of gebrek aan informatie of wellicht onjuiste informatie. Waar het om gaat is dat de hele renovatie gepaard gaat met onduidelijkheid.
Het antwoord dat ik krijg is, dat het de keuze van de bewoners zelf is, en dat ik maar geduld moet hebben.
Ik zeg dhr Eberwijn dat hij niet luistert naar mijn vraag, die ik terugkrijg met een kinderachtige jijbak, je luistert zelf niet. Dat vind ik onbegrijpelijk en onbehoorlijk gedrag.

Graag wil ik dan ook dat dhr Eberwijn in zijn functioneren wordt aangesproken op dergelijke gedrag. Wellicht dat het tijd wordt om eens op cursus te gaan, omgang met cliënten. En bewoners in onzekerheid houden en ze dan ook nog eens afblaffen, lijkt mij niet de keuze voor iemand die ik binnen mijn organisatie zou willen hebben,

Met vriendelijke groet van Eric

Wanneer dhr Eberwijn in een functioneringsgesprek hierop wordt aangesproken en op gecontroleerd gaat worden voor de komende tijd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Patrimonium veenendaal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Patrimonium veenendaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eric Reede