Klacht: Ruitenwisser schade door reclame

op 21 juni 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Ik was afgelopen weekend naar het festival We are Electric geweest met de auto. De auto waar we mee naar het festival zijn gegaan is van mijn vriendin, Sanne Lassche. Samen met een andere vriendin hebben we een super weekend gehad, ondanks het incident wat door jullie reclame team is gemaakt. Er is tijdens het festival probeerverpakkingen vochtige doekjes van de Etos onder de ruitenwissers geplaatst. We hebben waargenomen dat de probeerverpakkingen bij verschillende auto’s onder de ruitenwissers zijn gedaan. Dat komt over als een heel lief gebaar wat tegelijkertijd ook goede reclame is! Er is helaas een probleem daardoor onstaan. We wouden wegrijden van de camping, vervolgens deden de ruitenwissers het niet meer zoals ze het daarvoor deden. Hierdoor moesten wij de ANWB bellen, maar zij konden helaas niet het probleem met de ruitenwissers verhelpen. Volgens de ANWB was de nulstand van de ruitenwissers verplaats, waardoor ze dus constant voor de bestuurder stonden (in plaats van beneden) Vanwege het lange wachten op de ANWB hebben wij een groot gedeelte van het festivals gemist. We zijn toen maar terug gereden van Noord-Brabant naar Noord-Holland met kapotte ruitenwissers. Twee dagen erna de auto naar de garage gebracht. Daar te horen gekregen dat er een compleet nieuw ruitenwissersysteem in moest, schade 163 euro. De werknemer in de garage vertelde dat dit niet zomaar kapot kan gaan. Er is dus iets gebeurt met de ruitenwissers. De probeerverpakkingen zijn dus de boos doener geweest, waarschijnlijk iets te hardnekkig onder de ruitenwissers gedaan.

Als Etos de kosten betaald van de reparatie aan de ruitenwissers

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gwynverschoor