Klacht: ruim bagage gratis

op 05 augustus 2016 over Vlucht24.nl in de categorie Vliegmaatschappij

Hallo, Ik boekte een vlucht bij “VLUCHT24” van Southampton naar Amsterdam met “Gratis ruim bagage”. Op de site van FLYBE staat nu dat ik “NUL BAGAGE” heb. Ik kan daar extra voor betalen op hun site. Op de site van Vlucht24 wordt gesteld dat er geen gegevens zijn van mijn boeking. Ik ben dus bedrogen. Het vluchtbedrag is afgeboekt ten gunste van FLYBE. Op mijn email wordt niet geantwoord door Vlucht24″. Dit is mijn verstuurde email:

Hallo, Op de site van Fly be zie ik de volgende informatie:

No Bag

15Kg
20Kg
23Kg
40Kg
Wij hebben samen één koffer van 15 kg en één koffer van 20 kg.

Ik verzoek ik dit te specificeren in mijn ticket waar nu “0 kg” staat aangegeven.

Ik heb op uw site geboekt met:
:”Gratis ruimbagage”:

From: kluimeer@hotmail.nl
Sent: Tuesday, July 19, 2016 12:30 PM
To: service@vlucht24-service.nl
Subject: Re: Uw boekingsaanvraag – DIRK KLUIVER – 11555117/BE_DNGVVZ

Hallo,
Op uw site heb ik geboekt “gratis ruimbagage”.
Heenreis: Zo. 20 Nov 2016Southa… (SOU) →Amsterdam (AMS)

Vertrek: 14:00 | Aankomst: 16:20
Directe vlucht
Totale reistijd:01:20
Low cost vlucht
——————————————————————————–

Gratis ruimbagage: geen gegevensVluchtdetails
Prijs van uw vliegticket(s) per persoon
Beschrijving Aantal Prijs
Prijs 2 € 45,81
Vliegbelasting 2 € 29,41
Totaal € 150,44 *

*bij betaling met Visa Electron
Alle genoemde prijzen zijn, indien van toepassing, inclusief BTW.
Geselecteerd be

In de bevestiging van Flybe staat: 0 KG bagage.

Mr DIRK KLUIVER
Flight From To Seat Baggage Insurance Advance Passenger Information (API) Checked In Change itinerary

BE1015 SOU AMS —
Select 0Kg
Add Select Add Check In Change flight
Ms MARIE VERMEER

BE1015 SOU AMS —
Select 0Kg
Add Select Add Check In Change flight

TRANSACTION AMOUNT INCLUDING ALL TAXES AND CHARGES: GBP 125.98

Flybe will be unable to carry any bag in the cabin which is too big to fit in our baggage sizer. If your bag is bigger than 55 x 35 x 20cm or heavier than 10kg please go to the Flybe bag drop to check it in. Please note that we may apply an additional charge of £50 for any oversized bag checked in at the departure gate.
Please note: when measuring your hand baggage, and where appropriate, please ensure that you include the bag’s wheels.

Wilt u mij in het Engels bevestigen dat ik inclusief gratis ruimbagage heb geboekt via Vlucht 24.

Wanneer ik bij de gate sta en ik krijg te horen:
dan is het te laat om te protesteren.

D. Kluiver

From: service@vlucht24-service.nl
Sent: Tuesday, July 19, 2016 11:55 AM
To: KLUIMEER@HOTMAIL.NL
Subject: Uw boekingsaanvraag – DIRK KLUIVER – 11555117/BE_DNGVVZ

Geachte heer DIRK KLUIVER,

Hartelijk dank voor het boeken van uw vlucht bij vlucht24.nl.

Uw vlucht met Flybe heeft het volgende reserveringsnummer:
DNGVVZ

Uw vlucht24.nl reserveringsnummer is: 11555117

U zult zo snel mogelijk van de vliegmaatschappij direct een bevestigingsemail ontvangen met de door u geboekte gegevens. Controleer de juistheid hiervan a.u.b. belt u na uw verbintelijke boeking direct de service-hotline van de vliegmaatschappij als er incorrecties zijn.

Alleen de vliegmaatschappij kan uw vlucht veranderen of annuleren. Tot de bevestigingsemail van de vliegmaatschappij zijn de prijzen, extra services en/of tussenstops onder voorbehoud. Omdat uw vlucht direct bij de vliegmaatschappij is geboekt, zal uw credit card twee keer belast worden. Eén keer door de vliegmaatschappij en één keer door vlucht24.nl of onze partnerfirma Unister GmbH. Mocht u een reisverzekering afgesloten hebben, dan wordt uw credit card apart door de verzekeringsmaatschappij belast.

* NB: De betaling zal afgewikkeld worden door onze ticketing partner Unister GmbH.

Op verzoek vond de boeking van de vlucht plaats voor niet-bedrijfsdoeleinden.

Hartelijk dank en goede reis!

Uw vlucht24.nl – team

Wanneer vlucht24 er voor zorgt dat ik niet extraa voor mijn bagage moet betalen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vlucht24.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door kluiver