Klacht: Ruilen zonder bon

op 30 september 2016 over Deen in de categorie Supermarkten

Ik heb Dinsdag een fles Jagermaister gekocht bij Deen in Harderwijk, waar ik trouwens een vaste klant ben en alles van bloemen tot alle benodigdheden elke week koop. Ik wilde die fles kado doen maar nu bleek dat de persoon waar ik de fles voor gekocht had Beerenburg drinkt.Ik was echt in de veronderstelling dat het jagermaister moest zijn en had mijn bon dus niet meer.Ik de volgende dag naar Deen om mijn fles even te ruilen (dacht ik ) het zelfde meisje dat mij ook de vorige dag de fles heeft verkocht,wist ook nog dat ik die bij haar had gekocht. Nou vergeet het maar zonder bon niet ruilen. Ik heb ook naar de bedrijfsleider gevraagd,wat ik een zeer onvriendelijke man vond voor iemand die zo’n functie heeft in een supermarkt. we hebben het over een bedrag van € 12,00 Ik ga wel naar een ander in het vervolg.

Ik wil gewoon een fles beerenburg voor mijn verkeerde fles Jaigermaister. Ik drink het niet en ik vind klantvriendelijkheid erg belangrijk en die was ver te zoeken bij deze meneer. Ik heb ook niet gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen, gewoon een produkt dat nog netjes in de kadoverpakking zat, die ik er ook bij moest kopen want een kado papiertje moet tegenwoordig ook al betaald worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 03 oktober 2016 om 09:46 geantwoord

Geachte mevrouw Dragt,
Wat vervelend om te lezen dat u de fles niet om mocht ruilen.
Uw reactie heb ik in ons eigen klachten systeem gezet. Ik ga met uw klacht aan de gang, u hoort van ons middels een email of telefoontje. Hopelijk kunnen wij het naar u tevredenheid met u oplossen. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Hartelijke groet, Deen Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door anna_melani