Klacht: Ruilen

op 13 december 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Mijn moeder gaat een tijd op vakantie en heeft daarvoor natuurlijk veel spullen nodig. Vorige week dus voor ruim 100 euro bij de Etos gekocht. Daar zat ook een flesje lenzen vloeistof bij van 3 euro. Nu is dat de verkeerde geweest namelijk zachte I.P.V harde lenzen. Nu wilde ik dit gaan ruilen, maar mijn moeder had de bon nog. Zonder bonnetje kan je blijkbaar niks ruilen, nu snap ik dat als je geld terug wilt, maar niet als je hetzelfde product wilt maar een andere variant dat net zo duur is. Ik werk zelf bij AH en daar doen we nooit moeilijk over dit soort dingen. Als je voor veel geld koopt bij Etos en dan zoiets meemaakt waarbij het gaat over 3 euro dan houd je dat toch voortaan in je achterhoofd. Verder vind ik het een super fijne drogist. Het gaat me echt niet over die 3 euro, maar gewoon een stukje service.

Als de Cassiers mijn product gewoon had omgeruild voor het juiste product.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thom.vanvredendaal