Klacht: Werd bijna uitgescholden door uw collega

I Durmaz op 17 november 2023 over RRS in de categorie Loodgieters

Geachte heer/mevrouw,

Met Isik Durmaz uit Hildebrandstraat 58E
2524VK uit Den Haag.

Ik bel om te vragen waarom mijn afspraak wordt afgezegd voor de TWEEDE KEER
en er wordt bijna op gehangen in mijn gezicht en dit wordt er gezegd İk ga nu andere mensen bellen om hun afspraak af te zeggen doeg mevrouw Ik vind dit niet normaal ik ga dit Hof Wonen ook laten weten want dit is niet acceptabel hoe er tegen een klant wordt gepraat ik werd zelf heel erg boos en heb niks verkeerd gezegt en ik wordt bijna uitgescholden dit gaat niet zo blijven. Mijn afvoer is helemaal verstopt we proberen zo min mogelijk eraan te komen en alle vies water van de vaatwasser komt naar boven en dat maken wij schoon als er wat gebeurd met mijn vaatwasser wordt dit helemaal vergoed door de RRS want we hebben het al gezegt dat de afvoer verstopt is maar ze komen niet op dagen alsof er alleen 1 monteur werkt! Er moet gesproken worden met die mevrouw dat ze nooit meer zo lelijk tegen een klant mag praten en dit gaat zo niet alleen blijven. Ik wil graag dat ze haar excusses gaat aanbieden dat ze zoon lelijke brutale stem zo agressief heeft gepraat! Ik ga mijn best doen dat iedereen hier van te horen krijgt ik ga nog een klacht indienen maar bij Hof Wonen en als er maandag ook geen monteur komt opdagen ga ik zelf bij het kantoor van Hof Wonen en het RRS langs!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RRS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RRS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I Durmaz