Klacht: Lekkage ketel

Andyknokke op 19 januari 2024 over RRS in de categorie Loodgieters

Ik werk op vrijdag 19 januari om 20:46 gebelt door me moeder die zij dat ze lekkage had dus ik er heen gereden en inderdaad lekkage van de cv. Ik woonconcept steenwijkerland opgebelt werd ik door verbonden met RRS. Gelijk een afspraak gemaakt dat ze gelijk kwamen. Werd ik 20 minuten later opgebelt door de monteur dat het echt wel nodig was om tekomen en dat hij niet op een andere dag kon komen want hij moest wel helemaal vanuit dokkum komen (3 kwartier rijden). Het kwam al een beetje over dat hij geen zin had om tekomen. Ik moest er maar een emmertje onder zetten. Maar door lang doorvragen kwam hij toch. Om 22:45 was hij ter plaatsen bij me ouders zijn huis. Meneer kwam binnen ging kijken bij de ketel drukte een keer tegen een pvc leiding aan en zij zo die zit weer goed ben ik hier voor gekomen. Dus ik ook even aan de leiding voelen en hup leiding hing weer los. Mij reactie was dan ook kun je dit ook anders oplossen. Hij zecht zal even een stulke pvc pijp halen. Meneer ging naar beneden en kwam na 5 minuten weer boven drukte het pijpje in me handen en zij dit kun je wel zelf en liep weer van de trap af op de trap zij hij wij zijn voor spoed gevallen en niet voor deze onzin. En meneer gooide nog even hard de voordeur dicht. Wij als geen cv monteurs hebben hier geen verstand van en heb maar ergens het pijpje op gezet waar ik dacht dat het moest komen. Zelf vond ik het wel spoed want onder de cv op de 1e verdieping stond een klerenkast en alles was doorweekt. Mis heb ik het fout dat het geen spoed was maar zo ik het zelf een beetje inschatte was het wel spoed. Ik vindnhet heel erg onprofessioneel van de monteur om zo te reageren

Ik zou graag willen dat er een monteur komt die alle leidingwerk even goed na gaat kijken. Want zo ik zag was er ook een stukje pvc leiding afgeknapt. En niet weer die zelfde monteur

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RRS

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RRS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andyknokke