Klacht: Afspraak afgezegd door RRS met smoes.

Vinodkoemar op 17 mei 2023 over RRS in de categorie Loodgieters

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb vrijdag 12 mei 2023 een afspraak gemaakt voor een reparatie in mijn douche , deze is zwaar verstopt met een enorme riool lucht.

Dinsdag16 mei zou er een monteur langskomen, deze is door jullie op dezelfde dag 16mei weer afgezegd. En dat nog wel heel laat in de namiddag.
Een nieuw afspraak de volgende dag op Woensdag 17mei is gemaakt tussen 1200uur en 1600uur.
Ik heb lang gewacht en zelf naar jullie gebeld om te kijken of er een monteur langs kwam.

Tot mijn verbazing zegt de klanten service  dat er iemand heeft afgebeld. Ze konden mij niet vertellen wie of met welk nummer.
En werd vrij agressief door de receptioniste naar mij gedaan. Ze had dit in haar loopbaan van 20 jaar nooit eerder meegemaakt zei ze kortaf.
Ik had niets in te brengen. Haar wil was wet.
Dus de afspraak ging wederom NIET door.
Een nieuw afspraak is er pas Dinsdag 23 mei.
Tot deze tijd douche ik dagelijks bij mijn familie.

Als de RRS met dit soort rot smoezen komt en niet durft te zeggen dat het wederom niet door gaat, kom dan niet met infantiele rot leugens!!!!!!!

Ik heb nogmaals de afspraak niet afgezegd!! Er werd op gegeven moment zelfs gezegd dat notabe IK agressief over kwam.
Er wordt door RRS beweerd dat ik diegene ben die deze afspraak heb afgezegd.
Wie moest het dan anders gedaan hebben zegt de receptioniste.
Mijn reactie was meteen Wat dacht je van de monteur zelf?? Die in zijn voordeel werkt!

Maar ik mocht niet eens mijn zinnen afmaken.
Het is niet in mijn voordeel de afspraak af te zeggen, want ik heb immers hier een enorme lekkage. Niet te vergeten de dagelijkse misselijkheid en hoofdpijn.
En noodgedwongen ramen en deuren open te moeten hebben.

Ik eis van jullie nu een schade vergoeding ingaande vanaf de dag dat ik de eerste afspraak met de RRS heb gemaakt.

Zijn jullie nou zo onprofessioneel bezig????
Hopelijk gaat mijn afspraak op 23 mei dit keer wel door!!!!!!!!!!!!!
En geen domme leugens van jullie!!
Ik ga dit ook bij de Woningbouw voorleggen zodat zij juliie hierop kunnen controleren.

Ik snap echt niet waarom jullie dit bij mij,en ook vele anderen aandoet!!!!!

Mvrg.
V. Bisoen

Neem ons serieus , denk niet dat wij bewoners infantiele mensen zijn.
Volg een cursus van eerlijkheid en ga van jullie kleuterklas niveau af!!!!
Ik hoop echt dat jullie worden vervangen door een professionele bedrijf.
RRS houdt zijn eigen hand op...maar niet voor lang hoop ik, want ik heb jullie leugens ook bij de Woningbouw gemeld.
Ik ben echt furieus!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RRS

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RRS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vinodkoemar