Mijn Klacht:
Ik ben al vier weken bezig ben om een abonnement op de Flow Specials af te sluiten via Roularta. Ondanks talloze e-mails en telefoontjes en meerdere beloften dat het geregeld zou worden, is er nog steeds geen oplossing gekomen.
Mijn ervaring met Roularta is ronduit teleurstellend. Het contact verloopt moeizaam, e-mails blijven onbeantwoord, en medewerkers kunnen of mogen elkaar niet doorschakelen, waardoor ik steeds opnieuw mijn verhaal moet doen zonder resultaat. Dit is niet wat ik verwacht van een bedrijf dat verantwoordelijk is voor de distributie van een kwaliteitsmagazine als Flow.
Daarnaast laat ook Flow Magazine zelf steken vallen. Ik heb meerdere keren direct contact met jullie gezocht, maar ook daar blijft een duidelijke reactie of oplossing uit. Dat is bijzonder teleurstellend en niet in lijn met het imago van een magazine dat juist aandacht heeft voor kwaliteit en zorgvuldigheid.
Door deze slechte ervaring wil ik het abonnement niet meer afsluiten. Ik vind het belangrijk dat jullie als redactie hiervan op de hoogte zijn en hoop dat jullie kritisch kijken naar zowel jullie eigen klantenservice als de samenwerking met Roularta. Dit soort service schrikt trouwe lezers juist af in plaats van ze aan te moedigen.
Gewenste Oplossing:
Heb er weinig vertrouwen in dat het nog goed gaat komen met Roularta, ook gezien de slechte ervaringen die ik lees van mensen.
