Klacht: Rooster Tamado Bak en grill oven TM 5531

op 25 september 2016 over Tomado in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door verhuizing het rooster van mijn Tomado Bak – en grilloven TM 5531 zoekgeraakt. Niemand o.a. Blokker kan mij aan een nieuw rooster helpen. Ondanks dat dit apparaat nog volop te koop is. Ik overweeg nooit meer eenTomado produkt te kopen.
Kunt u svp tegen vergoeding toch een rooster voor mij bezorgen. Dit zou ik zeer op prijs stellen

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik toch een rooster kan krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tomado

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tomado over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tomado nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Tomado

3 weken geleden - Geachte meneer Guyken, Voor vragen omtrent Tomado Elektrisch kunt u bij het Blokker concern terecht. Zij dragen verantwoordelijkheid en moeten u dus kunnen helpen. Zij zijn te bereiken op tomado@blokker.nl of via het gratis telefoonnummer 0800 9131. Vriendelijke groet, Tomado Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door johnguyken