Klacht: onterecht faktuur

oplichtersbende roniko op 29 oktober 2020 over Roniko in de categorie Websites - Prijsvragen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

faktuur ontvangen van Roniko b.v. ten bedrage van 75.30.
terwijl ik nooit iets aangevraagd heb.

Dit dus niet betaald, maar ze hebben nu een incasso bureau ingeschakeld.
Nu is het bedrag 118.59 geworden.

Gewenste Oplossing:

Dit moet dus zo snel mogelijk ongedaan worden gemaakt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roniko over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roniko in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roniko een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roniko

Heeft op 19 mei 2021 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw vordering is nu stopgezet. Mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw vordering is nu stopgezet. Mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door oplichtersbende roniko