Klacht: Factuur ontvangen

DaanSe op 20 december 2019 over Roniko in de categorie Websites - Prijsvragen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Factuur ontvangen.
Zelfde verhaal als de meeste verhalen hier over Roniko..
Factuur ontvangen. Geen idee waarom
Geen interesse in en puzzels boeien me al helemaal niet.

Gewenste Oplossing:

Als ze me heel snel uit hun systeem halen en de factuur vernietigen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roniko over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roniko in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roniko een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roniko

Heeft op 23 december 2019 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht was doorgegeven en uw abonnement was stopgezet en gecrediteerd. Wij hebben ook aangegeven, dat mocht u nog iets ontvangen, u dat dan kan vernietigen. Omdat het abonnement is gecrediteerd, behoeft u uiteraard ook niets te betalen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door DaanSe