Klacht: Rolstoelplaats Gelredome

op 13 juni 2019 over GelreDome in de categorie Concerthallen

Een paar jaar geleden zijn wij naar de Rolling Stones geweest. Het parkeren met de rolstoelbus ging goed,we hadden een plaats vlakbij de ingang.
Maar het beleid bij het rolstoelvak was tenenkrommend slecht. Wij waren met 3 personen,maar er mocht maar 1 begeleider bij de rolstoel. Dus een van ons moest alleen op de tribune plaats nemen. Arrogante crew had geen begrip ,terwijl er op rolstoelvak nog wel 30 stoelen konden staan,ook dan konden de hulpdiensten er nog goed door.Maar ze bleven halsstarrig volhouden dat ik ergens anders moest zitten. Daardoor heb ik het begin van het concert gemist,wat juist altijd zo spectaculair is.Door hun slechte beleid was onze avond verpest.
NOOIT MEER NAAR HET GELRDOME . het verkeer rondom was inderdaad een puinhoop met die pendelbussen.Mensen stonden uren in de rij .

Het rolstoelvak moet veel flexibeler begeleid worden. Zorg dat er voldoende kaarten beschikbaar zijn. Verkoop rolstoelbegeleiderskaarten,dan weet je precies wanneer het vak vol is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GelreDome

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GelreDome nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemarie Scharleman