Klacht: Verificatie via internet loopt steeds vast, klantenservice onbereikbaar, nu wordt mijn rekening geblokkeerd

mickela op 18 januari 2022 over Robeco in de categorie Online Beleggen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Robeco eist verificatie. Ik moet een enquete invullen wat een verkapte vragenlijst blijkt om meer producten te kunnen slijten. Ben er een paar uur mee bezig geweest. Bij het uploaden van de benodigde papieren loopt het systeem vast. Zeker 20x geprobeerd. blijft vastlopen.
Telefonisch uren in de wacht gestaan, ik zou worden terug gebeld, moet nog gebeuren.
Meerdere mails gestuurd, waar ik na weken alleen een standaard antwoord krijg hoe ik de papieren moet uploaden. Maar dat werkt dus niet. Daar wordt niet op gereageerd. Wel elke keer andere ‘eisen’ waar papieren aan zouden moeten voldoen.
Oplossen doen ze het probleem niet. Geven wel aan dat het probleem bij ze bekend is.
Ze leggen het telkens weer bij mij neer om het nogmaals te proberen.
Heeft me inmiddels een hele werkdag gekost, maar nog niet gelukt. Inmiddels is mijn rekening geblokkeerd, terwijl ik al 35 jaar klant ben.

Wat een klantonvriendelijkheid ten top!!!!

Gewenste Oplossing:

Verificatie regelen, door HUN, zonder dat ik hier nog tijd aan hoef te besteden.
Excuses en een tegemoetkoming voor alle uren die ik hier in heb moeten steken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Robeco over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mickela