Klacht: riool schade

op 08 februari 2018 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Bij de aanleg van de kabel naar ons huis blijkt is rioolbuis beschadigd. Dit heeft tot verstopping van het riool geleid. Deze kan allen verholpen worden indien een deel van de kapote riool buis vervaragen wordt

Indien de schade voor ontstopppen en vervanging van het riool worden vergoed.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 08 februari 2018 om 08:37 geantwoord

Geachte heer/mevrouw de Rijk,

Bij deze bevestig ik de goede ontvangst van uw klacht.

Wat vervelend dat er schade is ontstaan.
Om uw schadeclaim te kunnen beoordelen, heeft onze schadeafdeling de volgende gegevens nodig:

- Een omschrijving van de situatie
- Foto’s waaruit blijkt dat de schade is veroorzaakt door de werkzaamheden aan het glasvezelnetwerk (max. 5Mb per foto, tot een maximum van 10Mb voor alle foto’s)
- Uw volledige adresgegevens
- Uw telefoonnummer en e-mail adres zodat wij contact met u kunnen opnemen

U kunt dit e-mailen naar schade@reggefiber.nl of opsturen naar onderstaand adres.

Reggefiber ttH BV
T.a.v. Klantenservice - Schade
Postbus 135
7460 AC Rijssen

Wanneer uit uw gegevens blijkt dat de schade is ontstaan door de werkzaamheden van ons glasvezelnetwerk, ontvangt u hiervan een bevestiging. Hierna neemt onze uitvoerende partij rechtstreeks contact met u op voor een verdere afhandeling.

Hiermee sluit ik tevens de mail die u gestuurd heeft, ik ga er vanuit dat u met deze reactie voldoende geinformeerd bent. Wanneer u nog andere vragen heeft, hoor ik dit uiteraard graag!

Joanne

Alle klachten die gemeld zijn door Donizettiplaats44Twello