Klacht: Rijstkoker binnen 1 jaar stuk

op 13 oktober 2016 over Tomado in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn Tomado rijstkoker is niet veel in gebruik maar binnen 1 jaar stuk
geen bon meer en dan hoef je echt niet bij Blokker aan te komen

Gewenste Oplossing:

met een nieuwe
hij is zo goed als nieuw

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tomado over deze klacht.

Bericht van Tomado

3 weken geleden - Geachte mevrouw Klebach, Voor vragen omtrent Tomado Elektrisch kunt u bij het Blokker concern terecht. Zij dragen verantwoordelijkheid en moeten u dus kunnen helpen. Zij zijn te bereiken op tomado@blokker.nl of via het gratis telefoonnummer 0800 9131. Vriendelijke groet, Tomado Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door marianne klebach