Klacht: Helft van pakket voltooid vervolgens geen nieuws meer

op 21 februari 2017 over Rijschoolmentor.com in de categorie Rijscholen

Ik heb me aangesloten bij rijschool Mentor met Appie. Resultaat: 5 lessen van 2 uur binnen 6 maanden tijd voltooid en een dvd voor praktijk examen (voor dan 995 euro alles).
Moest meermaals tevergeefs buiten wachten en krijg pas een antwoord voor de volgende afspraak na een lange wachttijd van gemiddeld een week, 1 keer naar de reparatie tijdens de les (anders gevaarlijk), een keer grote schik op snelweg omdat de auto “raar deed” met geluiden en zo dus stoppen aan de kant voor check en weer zelf maar opstarten daar in volle snelheid, moest op materiaal voor theorie 3 weken wachten…ook met veel stress omdat hij een nerveus temperament heeft en schreeuwt als je iets verkeerd doet. Daar leer je wel snel van.
De laatste afspraak moest ik eerst 45 minuten wachten omdat hij in de file stond. Ik vervolgens annuleren omdat ik een andere afspraak had daarna…nu laat hij niet meer van hem horen (3 weken), Ben geblokkeerd op Watsapp, en hij geeft geen antwoord op telefoon (plots bezet als ik aanbel).
Wat zou je zeggen, genaaid?

Ik zou graag door willen gaan met de rest van de lessen ook al voel ik me niet heel relaxt bij, omdat ik wel heb geleerd in deze 5 lessen. Op een professionele manier door gaan met de boel. Ik reken op pech wat dit allemaal betreft, maar het moet wel rechtgezet worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Celine014