Klacht: Geld terug resterende lessen

op 13 september 2019 over Rijschool PB in de categorie Rijscholen

Onze dochter met PDD-NOS heeft een pakket van 25 lessen incl rijexamen gekocht bij autorijschool PB in Ysselsteyn. Geen probleem ze is begonnen en moest gekeurd worden om rijlessen te besparen stopte ze met inplannen na 3 maanden bericht van het CBR ze moest een rijtest doen, weer een paar rijlessen maar hun konden nooit op tijden dat mijn dochter uit school was of het was donker dat dat vonden hun ook niet geschikt want ze moest leren overdag te rijden, dus gezakt, weer rijlessen uitstellen tot datum van nieuwe rijtest bekend was na een paar weken weer begonnen maar zaten weer met tijden in de knoop en weer gezakt voor rijtest. Nu is ze gestopt omdat haar theorie is verlopen en ze wil naar een rijschool die ervaring heeft met autisme maar rijschool PB geeft de 3 lessen die ze nog heeft staan incl examen niet terug
Deze rijschool heeft totaal geen ervaring met mensen met autisme en alles wat er omheen moet gebeuren met als gevolg dat haar theorie is verlopen en omdat mijn dochter op school zat en zaterdag werkte konden ze nooit op tijden na school want dan was het al donker in de wintermaanden

Geld terug van de lessen incl examen die ze nog tegoed had

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijschool PB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tunnissen