Klacht: Beste Ed Storms

op 07 juni 2012 over Rijopleidingscentrum Top te Geleen in de categorie Rijscholen

Vanwege gezondsheidsproblemen kon ik niet gebruik maken van de voucher van vakantieveilingen voor taxichauffeur diploma in 1 dag.
Ik heb u daarover gebeld en u beloofde mij het geld terug te storten op mijn rekening.
U vroeg aan mij de voucher code zodat u een uitbetaling kreeg van vakantieveilingen. Zodra u het geld had ontvangen zou u het aan mij terugstorten.
Na 3 a 4 maanden gebel met u waar mijn geld bleef had u steeds een nieuwe smoes.
Eerst was het geld al overgemaakt naar mij, andere keer kwam u net uit het ziekenhuis, de volgende keer was u net verhuisd.
U beloofde tig keer mij terug te bellen maar nooit gedaan
U beloofde het steeds opnieuw over te maken, maar tot heden heb ik nog steeds geen geld van u ontvangen.
Ik heb uw voicemail ingesproken met de mededeling dat als u uw belofte niet nakomt ik een klacht over u indien.
Onze correspondentie via de email waaruit blijkt dat u mij mijn geld zou teruggeven na ontvangst van de vouchercode kan ik als bewijs overleggen

Dat de heer Ed Storms van Rijopleidingscentrum Top te Geleen
tel. 06-43283234 zijn belofte nakomt en mij het bedrag van € 129,00 terug betaald

Alle klachten die gemeld zijn door heerlijkmens