Klacht: rijinstructeur komt afspraken niet na

op 30 juli 2017 over Rijschool Confidence IJsselstein in de categorie Rijscholen

mijn rij-instucteur komt zijn afspraken nooit na, reageert niet of nauwelijks op mijn verzoeken of smsjes of berichten. hij belt altijd een half uur van te voren om de rijles af te zeggen. ik had afgesproken 2 keer in de week te rijden maar dit gebeurt nooit omdat hij altijd een afspraak afzegt.
ik ben al een jaar aan het rijden en meneer heeft mij nog steeds niet ingepland voor het afrijden. ik zou eigenlijk in de zomer afrijden. ineens krijg ik van hem bericht dat hij met vakantie gaat. ik heb verzocht om bij een ander te rijden om alsnog af te kunnen rijden maar nooit geen reactie meer gehad van hem. zelfs theorielessen heeft hij mij niet voor opgegeven. ik heb dit op eigen houtje moeten oplossen. hij had gezegd dat ik op die datum theorieles kon krijgen. eenmaal daar bleek ik en mijn vriendin niet te zijn aangemeld.
door behulp van die theorie-examinatoren hebben ik en mijn vriendin alsnog aan kunnen schuiven. daar werd ons verteld dat deze meneer Sunil dit wel vaker zo doet. hij betaalt ook nooit. ik heb hem alle kosten in twee keer vooruit betaald. dus zit ik aan hem vast.

ik heb nog 4 of 5 lessen tegoed, ik wil deze gebruiken en ik wil graag zsm afrijden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rijschool Confidence IJsselstein

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijschool Confidence IJsselstein nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yousrabouchal