Klacht: Riekt naar oplichting.

op 05 mei 2017 over Vastelastenbond in de categorie Vergelijkings websites

– € 32,50

Uw totale korting

€ 65,00
————————–
Maar dan begint de ellende:
Ziggo weet van niets en op aanraden van M. Punte van de Vastelastenbond heb ik Connect e& Play aangevraagd. Zij zou gaan bellen en het in orde maken. Niet dus. Mevrouw zegt later doorleuk van niets te weten. Ook de rest van de collega’s doen later alsof ze van niets weten. Peggy mailt zelfs meerdere keren om haar gelijk te krijgen. Je raadt het al: de Vastelastenbond trekt haar handen van de kwestie af en laat je als klant gewoon stikken. Wel de eenmalige korting van € 50,- gekregen, maar dat was het dan ook wel. Ik heb alle email info nog en daaraan kun je zien dat de fout bij de Vastelastenbond ligt. Erg kwalijk! Dankzij een medwerker van Ziggo is alles uiteindelijk goed geregeld. Zij geeft ervoor gezorg dat ik uiteindelijk het correcte abonnement heb afgesloten Helaas heb ik geen contact meer met haar als er zich onregelmatigheden voordoen wat betreft de facturen.
Ga niet met de Vastelastenbond in zee want ook al kun je je gelijk aantonen, en dat kan ik, doen ze nog alsof hun neus bloed en laten je gewoon stikken.

Transparantie, toegeven fouten die ik per email kan aantonen. Uiteindelijk hadden zij voor de beloofde korting moeten zorgen! Alsnog doen!

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Vastelastenbond in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vastelastenbond een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vastelastenbond

Heeft op 17 augustus 2017 om 16:37 geantwoord

Beste mevrouw Sanders,

Ik vind het jammer om te lezen dat u zo ontevreden bent over de Vastelastenbond.

U heeft destijds een gesprek met mijn collega gehad over een pakket van Ziggo. Vervolgens heeft u via onze website zelf een contract afgesloten met Ziggo. Helaas was dit een ander pakket dan u telefonisch met mijn collega heeft besproken.
Vervolgens heeft mijn collega u aangegeven dat als het pakket niet juist was, u dit bij Ziggo kon laten wijzigen.

Fijn om te lezen dat u door Ziggo goed bent geholpen en zij het gewenst contract voor u in orde hebben gemaakt.

Mireille van der Heijden
Klantadviseur Vereniging de Vastelastenbond

Heeft op 17 augustus 2017 om 19:25 geantwoord

Het contract is afgesloten o.b.v. de door de Vastenlastenbond gedane beloften die dus op onwaarheden berusten! Het pakket heb ik wel degelijk met uw collega besproken en zij heeft mij aangeraden het bij Ziggo afgesloten abonnement te kiezen zodat wij niet zonder internet kwamen te zitten! Zij zou het verder in orde maken en heeft dat dus niet gedaan. U liegt dus gewoon! Erger is dat Klacht.nl deze klacht op opgelost zet, terwijl het niet zo is, maar dat schijnt vaste prik te zijn op dit forum. Geen wonder dat het percentage oplossingen zo hoog is! Dan liever Klachtenkompas. Daar wordt je klacht serieus genomen!

Alle klachten die gemeld zijn door N. Sanders