Klacht: mijn dossiers

op 15 oktober 2013 over riagg amersfoort in de categorie klachtmelden

Ik ben sinds kort wer cliente bij het riagg amersfoort. Maar ik heb daar voor al mijn dossiers op gevraagd maar zij willen nu niet mijn dossiers geven omdat hun zeggen dat. Weer client ben en me dossiers niet gesloten is nu vinden zij dat hun recht dat hun mij dossiers niet mogen geven maar ik ben pas sinds augustus weer client bij het riagg en ben al sinds juni bezig met mijn dossiers op te vragen staan zij dan in hun recht of ikzelf

Als er 1 deel van mijn dossiers naar mij opgestuurd kan worden

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar riagg amersfoort over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door riagg amersfoort in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat riagg amersfoort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

riagg amersfoort

Heeft op 05 november 2013 om 09:04 geantwoord

Er is contact opgenomen met cliënte en op 04-11-2013 heeft cliënte een kopie van haar dossier ontvangen.

Heeft op 05 november 2013 om 11:11 geantwoord

Er is een oplossing gekomen ik ben gebeld door riagg dat ik me dossiers ga krijgen algehele dossiers maar er zitten wel 2 nadelen aan het moet gekopieerd worden wat wel heel lang kan gaan duuren en de 2e nadeel is dat ik daar voor 15 euro voor moet betalen wat ik ergens niet normaal vind want het zijn mijn dossiers maar de anderekant is het wel zo dat zij een tijd moetten gaan kopiëren en dus tijd in gaat zitten dat is wel iets wat ik raar vind maar goed het is in mijn ogen pas echt opgelost wanneer ik me dossiers echt heb ontvangen dus het is nog afwachten

Reactie van de melder van de klacht paty_1975@live.nl

5 jaren geleden - Ja het is meer dan voldoende opgelost ik krijg van het riagg algehele dossiers tot mijn beschikking daar ben ik zeer blij mee

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van riagg amersfoort beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door paty_1975@live.nl