Klacht: Contact met familie (ongewenst)

op 12 september 2014 over riagg amersfoort in de categorie klachtmelden

Na een zware depressie, waarin ik me heel erg terug trok van de rest van de wereld, vroeg ik op een gegeven moment hulp bij het Riagg. Ik vond dat best wel lastig, maar deed het maar want het moest wel.
Toen kreeg ik een begeleider die contact had gehad met de huisarts en via haar een nummer had gekregen van een direct familielid van mij.
Vanaf toen heeft ie achter mijn rug om mijn familie lid dus ook uitgenodigd en probeerde mij te dwingen om iets te vertellen terwijl ik dat helemaal niet wou, en daar niet klaar voor was.
Na die keer ben ik boos geworden en had ik vooral contact met een andere collega van hem. Maar die is nu helaas weg dus moest ik weer terug naar hem; maanden later dus. We hebben nog geen paar weken contact en hij belt gewoon weer m’n familie. Terwijl ik duidelijk had gezegd dat ik daar geen toestemming voor gaf, maar hij vind het allemaal maar normaal. Ik ga hierover ook nog een echte klacht indienen. Ben ook al bijna 3 jaar dakloos en hij heeft me met niets geholpen.

Ik heb een ander contactpersoon aangevraagd maar nu hoor ik weer niks. Ik wil iemand die wel iets regelt, niet alleen maar op een stoeltje zit en zegt dat ie eigenlijk niet kan helpen.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar riagg amersfoort over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door riagg amersfoort in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Natascha2