Klacht: Retourzending niet aangekomen echter heb ik geen verzendbewijs gekregen van kiala punt, wat nu?

op 27 februari 2017 over Sacha in de categorie Kledingwinkels

Goedemiddag, ik heb al een aantal weken geleden (vrijdag 3 februari) schoenen geretourneert via het kialapunt postmasters in Nijmegen centrum. Echter zijn ze nogsteeds niet binnengekomen bij Sacha (denk ik) want ik heb hier niets meer van gehoord. Ook is mijn afterpay nog niet gecanceld. Ik had geen verzendbewijs gekregen (ook vergeten te vragen ..) en Sacha heeft mij aangeraden het verzendnummer op te vragen bij het kiala punt waar ik mijn retour heb afgeleverd.

Hier konden ze hem niet zien om meerdere redenen: er geen naam aan de verzending gekoppeld is, er heel veel verzendcodes zijn (geen idee welke bij mijn pakket hoort) en de verzendingen van februari uberhaupt nog niet in het systeem verwerkt zijn..

Sacha webservice zegt niks voor me te kunnen doen als ik geen bewijs heb van verzending of een verzendcode heb (zij slaan dit schijnbaar niet digitaal op..?). Het kialapunt slaat ook geen verzendcodes op en het pakket is spoorloos. Wat nu?

Ordernummer: O2017.0230962

De verzendcode toch ergens is opgeslagen en het pakketje getraceerd kan worden of er wordt toegegeven dat er nog heel wat verbeteringen aan de retourservice gedaan kunnen worden (of in ieder geval verzendcodes ergens digitaal opslaan, zodat men het pakketje zelf nog kan traceren) en ik in ieder geval niet hoef te betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sacha over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark9393