Klacht: Retourzending

op 31 januari 2018 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 weken geleden product ontvangen direct retour gestuurd. Diverse mails gestuurd met bewijs van retourzending. Nog steeds geld ontvangen en geen antwoord meer op de mails telefonisch niet te bereiken nummer is ook een gewoon te onbenullig voor woorden. Wat nu geld van het product en verzendkosten kwijt ?

Gewenste Oplossing:

Niet zo moeilijk lijkt mij gewoon geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 14 februari 2018 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Rouw,

Wegens aanhoudende drukte heeft de verwerking van uw retourzending helaas vertraging opgelopen. Wij zien dat uw retour inmiddels behandeld, verwerkt en terugbetaald is. Houdt u rekening met enkele dagen transactietijd.
Onze welgemeende excuses voor deze vertraging en het ongemak en wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met goede groet,
Seval | Dealdigger Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Soundbar

6 maanden geleden - Wel beloven maar niet nakomen ,Ik ben er klaar mee om te bestellen via de pc.

Alle klachten die gemeld zijn door Soundbar