Klacht: retourticket

op 21 juli 2016 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Goedemiddag,
ik heb in januari een ticket (=retourticket) geboekt met mijn kinderen voor 4 weken via supersaver. Heenvlucht via KLM en terugvlucht viaUkrain.
In juli heb ik een nieuwe baan gevonden en kon niet meer 4 weken weg dus heb voor mijn man ook in dezelfde vlucht een heenvlucht geboekt zodat de kinderen niet zonder ouder zouden zijn. Vanwege mijn beperkte vakantiedagen heb ik opnieuween heenvlucht geboekt voor een week later zodat ik 3 weken vrij hoef te nemen,
Nu lees ik dat als je een retourticket hebt en de eerste deel niet gebruikt de hele reis incluisfe die van kinderen geannuleerd worden.
Ik heb misschien wel 12 keer gebeld naar Supersaver. Supersaver is absoluut niet klantvriendelijk erg bot denken niet mee.
Supersaver bedenken geen oplossing voor mij.
Ik heb ook Ukrein gebeld zij zijn ook niet meedenkend.
ik kan niet eens mijn verhaal vertellen ze luisteren niet eens.
ik heb ook KLM gebeld gelukkig was KLM erg alert en klantvriendelijk en hebben wel een oplossing geboden maar als ik voor bevestiging Supersaver bel, zeggen ze dat de oplossing die KLM biedt geen oplossing is. KLM beweert dat ik niet eens een retourticket heb maar twee enkeltjes. dus wat Supersaver zegt dat de retourticket geannuleerd wordt van mij en ook van mijn kinderen is niet waar.
Ik begrijp niet waarom tegelijk ook de tickets van mijn kinderen heen en terug geannuleerd worden.

Ik zou heel graag mijn heen vlucht willen annuleren zonder dat mijn terugvluchten van mij en van mijn kinderen geannuleerd worden.
Zodat mijn kinderen op de heenweg met hun vader kunnen reizen.
Suoersaver beweert als ik annuleer dat de tickets van de kinderen op de heenweg ook geannuleerd gaan worden, Terwijl ik voor mijn man een ticket heb geboekt om juist voor mij kinderen begeelidng te regelen en ik niet kon.
Nu is de enige oplossing dat ik WEL heen reis en op dezelfde dag weer terug moet reizen. Dit vind ik erg vermoeind. Graag uw begrip en advies.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tugba Uzun