Klacht: retourneren/ zeer onbeschoft personeel

op 14 juni 2016 over Steps in de categorie Kledingwinkels

ik heb een topje gekocht bij steps in Enschede. later vond ik hem toch niet zo mooi dus wilde het terug brengen, was een paar dagen te laat ,et terug brengen kwam ik later achter. heb netjes aan de medewerkster aan de kassa gevraagd of ze het dan toch terug kan nemen omdat ik het helemaal niet aan heb gehad en kaartje hing er aan en natuurlijk een netjes een bonnetje. nee dit wilde ze niet doen, het ging maar om een paar dagen dus heb haar gevraagd wat dat nou zoveel uitmaakte? ze wilde het niet terug nemen en ook niet gedaan. vervolgens heb ik 3 keer een mail gestuurd naar het hoofdkantoor van steps. iedere keer kreeg ik een automatisch antwoord van je krijgt zsm een antwoord op je vraag. MAAR NOOIT WAT ONTVANGEN. hoe slecht is dit??? je dient een klacht in en krijgt daar niet eens een reactie op!!!!!! dit is te erg voor woorden!!!

de medewerkster die mij niet hielp en onvriendelijk was, serieus wordt aangesproken op haar gedrag. ik verwacht een excuus van haar en wil gewoon mijn topje terug doen!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Steps over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Steps in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Emmiee