Mijn Klacht:
Ik heb gister iets heeeel, maar dan ook echt heeeel geks meegemaakt. Ik had 4 dagen terug een product gekocht voor 30 euro. Nou precies twee dagen later heb ik besloten om deze te retourneren omdat ik de kwaliteit minder vond. Kwam ik aan bij de kassa. Kreeg ik meteen te horen dat er geen contant geld meer in de kassa lag. Ik was altijd een vaste klant van Snipes, maar sinds dit incident zal ik hier nooit, maar dan ook echt nooit meer winkelen. Ik heb de klantenservice gebeld, die hadden contact opgenomen met het betreffende filiaal. De mevrouw van de klantenservice gaf mij aan dat er wel genoeg geld in de kassa zat. Dus ik ging terug. De medewerker achter de kassa werd helemaal furieus omdat ik voor de tweede keer terugkwam. Hij gaf me ook aan dat ik wel 100 keer kon bellen naar de klantenservice, maar dat ik het betreffende product toch niet terug kon brengen. Dus opnieuw had ik de klantenservice gebeld (andere vrouw aan de lijn), die gaf mij aan dat het toch echt gek is dat de kassa’s leeg zijn om 16.00 uur smiddags. Dus zij had nogmaals gebeld en ze gaf mij aan dat ik het nog een keer moest gaan proberen. Ik ben nogmaals naar binnen gegaan en toen zat de kassa plotseling wel vol met geld? Dit is toch niet hoe je met klanten dient om te gaan? Dit is werkelijk ongelofelijk. Zelfs de medewerkster van de klantenservice was helemaal verbaasd en zij geloofde het pas nadat ik een aantal dingen had verteld die de medewerker van Snipes mij vertelde o.a. dat de klantenservice in Zeeland niet kan weten hoe vol onze kassa zit. Ik ga voortaan liever naar de Footlocker, i.p.v. deze winkel. Ik heb in totaal 28 minuten gebeld met de klantenservice.
Gewenste Oplossing:
Als je op zo'n wijze wordt behandeld als klant zijnde, dan denk ik niet dat er een oplossing bestaat. Dit mag geen gewoonte worden, want het is ethisch gezien heel verkeerd om op deze manier met je klanten om te gaan en hen voor de gek te houden.