Klacht: Retourneren en vervangen defect artikel

Soeurt op 21 september 2021 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19-9 heb ik bij jullie een combi magnetron gekocht order nr. 99101871634.
Na twee dagen was de temperatuur van de hetelucht oven niet meer instelbaar en is alleen te gebruiken op 200 graden.
Ik heb contact gehad met de klantenservice die me vertelde dat ik met het product naar een vesteging moet gaan voor een test wat vanwege mijn gezondheid niet mogelijk is.
Ik bestel niet voor niets via internet.
Ik zit nu met een kapot apparaat wat vervangen moet worden en heel graag voor een zelfde model.
Met vriendelijke groet Peter Soeurt

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een zelfde model wat het wel goed doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Soeurt