Klacht: Retourneren bestelling lukt niet

op 02 juni 2021 over Vivalie Online in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al twee keer een mail gestuurd met het verzoek om informatie over het retouradres, want dat is nergens te vinden.
Er wordt niet gereageerd, ondanks dat op de website beweerd wordt 24/7 beschikbaar te zijn.

Gewenste Oplossing:

Bekend maken retouradres en teruggave van het bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vivalie Online

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vivalie Online nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht crowwoman

1 maand geleden - Er is nog steeds geen reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door crowwoman