Klacht: Retourneren

op 27 mei 2016 over Haba trading in de categorie Internetshops - Meubels

Goedemorgen,

Ik ben een werknemer bij een DHL Parcel Shop, Total Fiat Jan Binnenmars in Den Ham.
Ik heb vandaag een klant bij mij gekregen die bij VidaXL een pakket wilde laten retourneren.
Nu is zij tot grote verbazing erachter gekomen dat jullie en/of VidaXL enorm slecht bereikbaar via de mail en de telefoon.

Nu zou ik graag aan jullie willen vragen of er z.s.m. contact gelegd kan worden met de klant zodat dit opgelost kan worden en er geen verdere kosten aan verbonden worden tussen jullie en de klant. Ik neem aan dat jullie ook een goede klantenservice willen houden aangezien jullie dat ook op de site hebben staan.

Wij zijn pas tevreden zodra het pakket is geretourneerd en de klant ook tevreden is!
Voor die tijd zal er hopelijk vanuit jullie kant dit probleem opgelost moeten worden

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Haba trading

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Haba trading nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Total.JB