Klacht: Retourneren

op 04 juni 2021 over Levi's in de categorie Mode

Vorige week een broek en shirt gekocht bij Levi’s in Leidschendam. Omdat we nog met maatregelen zitten en een max aantal klanten in de winkel was het op dat moment niet mogelijk van een pashokje gebruik te maken. Bij thuiskomst bleken zowel de broek als het shirt niet helemaal mijn ding. Broek te groot en een fout model voor mijn figuur en het shirtje veel te kort. Helaas hoorde ik toen pas dat je de artikelen slechts kunt ruilen voor een tegoedbon of andere kleding, maar je je geld dus niet kunt terugkrijgen. Het gaat hier niet om een broek van 10 euro, het zijn flinke bedragen op de kassabon. Ook terugstorten op mijn rekening behoorde niet tot de opties. Wat slecht!! Zelf bij CA is de service beter!! Het advies van de medewerkster was ook hilarisch…: misschien kunt u er anders iemand anders mee blij maken….

Ik zou graag mijn geld terug willen. Om zo wel ergens passende kleding voor op dit moment te kunnen halen, niet gedwongen uit een collectie die duidelijk niets voor mij heeft of nog tijden moeten wachten tot er een collectie is die wel iets heeft voor mij.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Levi's

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Levi's nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dymni