Klacht: Retourneren

op 24 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo,

Ik wil een verpakking ondergoed ruilen, dit omdat bij thuiskomst bleek dat er er verschillende soorten door elkaar heen hangen.
Medewerkster gevraagd deze ging helemaal tekeer over het feit dat ondergoed niet geruild kan worden.

Verpakking is helemaal als nieuw alle verzegelingen zitten er nog netjes op,zelfs geen scheurtjes in de verpakking.

Het gaat dan maar om een klein bedrag maar de manier waarop de medewerkster ermee omgaat zeer slecht!

Als het product geruild kan worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelikaa