Klacht: Retourkosten van verkeerd geleverd product niet vergoed

op 25 juli 2017 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat babyentiener een verkeerd product had geleverd heb ik gevraagd via de mail hoe ik het product kosteloos kan retourneren. Ik kreeg er geen antwoord op, alleen dat ze het product opnieuw ging opsturen (waar ik niet om gevraagd heb). Na onduidelijke mail heb ik gebeld. De mevrouw aan de telefoon zei dat ik het bonnetje moest bewaren van de retourkosten met track en tracé, zo zou ik mijn retourkosten vergoed krijgen. Ik vroeg haar dit per mail te bevestigen. Nooit meer mail gehad. Na 2 keer opsturen van het bonnetje met uitleg en rekeningnummer krijg ik geen reactie. Schandalig!

Gewenste Oplossing:

Als ik de retourkosten vergoed krijg die ik heb moeten maken omdat zij een verkeerd product hebben geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarleenMin