Klacht: Retouren legging

op 18 december 2017 over JDsports in de categorie Sportwinkel

Beste JD sports,

Ik heb 3 weken geleden een adidas legging bij jullie besteld. Ik heb al mijn gegevens goed na gecheckt dus er kon niks mis gaan. Toch kreeg ik na 3 dagen van jullie een email waar in stond dat er iets mis was gegaan met mijn adres en het pakketje daarom terug werd gestuurd? Ik heb al mijn gegevens opnieuw gechekt en zag niet wat er mis was. Ik had jullie een mail gestuurd wat er precies mis was en jullie schreven terug dat ik binnen 3/5 dagen mijn geld zou terug krijgen. Dit is inmiddels bijna 3 weken geleden beloofd en ik heb tot de dag van vandaag nog geen geld terug. Ik heb meerdere mailtjes gestuurd en gebeld maar er word nergens op gereageerd. Ik voel mij op dit moment opgelicht. Hoe gaan jullie dit oplossen JD sports? Ik wil graag mijn geld terug of alsnog mijn adidas legging. Eens maar nooit meer.

Mvg

Cheyenne

Als ik mijn geld terug heb of alsnog mijn legging krijg.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JDsports

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JDsports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cheyenne Wee