Klacht: retourafspraak niet op komen dagen

op 03 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag Dynalogic,

Mijn naam is Alessandro Louwen en liet mijn telefoon afleveren met het claimnummer IRMAVODA13706762. Dit zou afgeleverd worden op de Bernsteinstraat 13, 2901 JH in Capelle aan den Ijssel. Deze zou vandaag tussen 08:00 en 11:00 worden afgeleverd. Ik was op dit tijdstip de gehele dag thuis en heb geen bel of iets gehoord. Ik heb ook geen bericht gekregen dat de koerier er binnen het half uur zou zijn. Om 7:51 kreeg ik al een e-mail dat ik de koerier had gemist. Ik ben de gehele 3 uur thuis gebleven en ik heb vrij genomen van mijn werk waardoor ik geld heb gemist.

Op dit moment loop ik geld mis en moet ik morgen ook een aantal uur thuisblijven en kan ik niet werken. Ik moet op dit moment 25 euro extra kosten betalen waar ik totaal niet blij mee ben en ook niks aan kan doen. Deze 25 euro ga en wil ik niet betalen aangezien ik morgen nogmaals vrij moet nemen van het werk.

Ik hoor graag spoedig van jullie.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 03 mei 2016 om 15:32 geantwoord

Goedemiddag heer Louwen,

Uit controle van de gegevens is gebleken dat de koerier vandaag om 9:44 uur aanwezig was. Spijtig genoeg trof hij niemand aanwezig. Hierop heeft hij zijn leidinggevende gebeld om te overleggen. Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de leidinggevende van de koerier. De koerier werd gevraagd om telefonisch contact met u op te nemen op het bij ons bekende mobiele nummer, hierbij werd er jammer genoeg niet opgenomen. De koerier heeft hierna een kaart in de brievenbus gedaan met de melding dat hij is langs geweest en dat er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden. De extra kosten worden dan ook in rekening gebracht. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten!

Wist u trouwens dat u het afleveradres ook kunt aanpassen naar uw werkadres? Dit kunt u eenvoudig doen via MyDynalogic.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door AlessandroLouwen