Klacht: Retour zalando

M.Eeltink op 20 december 2019 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik had een bestelling gedaan van eerst 3 producten (bestelling 1), later die dag nog 2 producten (bestelling 2). Daarvan hebben ze de producten in 1 bestelling (1 doos) geleverd. Ik heb van (bestelling 1) alle 3 de producten retour gestuurd en van (bestelling 2) 1 product retour gestuurd. Beide in dezelfde doos zoals ze ook geleverd aan mij zijn. Het product wat ik gehouden heb, heb ik netjes betaald. Nu kreeg ik bericht dat ik 1 product niet betaald heb. Dit is het product van (Bestelling 2). Deze heb ik retour gestuurd dus dit klopt niet. In mijn zalando app is ook te zien dat ik deze retour heb gestuurd. Nu probeer ik al een aantal weken contact met zalando op te nemen omdat ik al 2 aanmaningen heb gekregen. Ik kan ze niet bellen, mailen via de website lukt ook niet. Ik heb terug gemaild naar [email protected] maar ook hierop wordt niet gereageerd.

Ik zou tevreden zijn als het bedrijf contact opneemt en zodat deze aanmaningen stop worden gezet omdat dit product gewoon retour is gestuurd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Eeltink