Klacht: Retour verdwenen en geen geld terug

Mirandakoldemeule op 10 september 2021 over Zeeman in de categorie Kledingwinkels

Hallo,
Ik heb 2 x iets besteld bij zeeman en ook 2x iets teruggestuurd. Ik heb online besteld omdat het voor mij moeilijk is om naar de winkel te gaan. Het retour sturen zou gaan met postbusnummer en dat kost mij dan €7,25. Dat was duurder dan de kleding die ik terug zou sturen. Dus ik heb gebeld met klantenservice en gevraagd om een antwoordnummer. Deze mevrouw vd klantenservice gaf mij dit adres:
Zeeman retour
Tav webshop
Antwpprdnummer10095
2400 VB Alphen a/d Rijn

Ik hoorde niets weer. Dus een belletje gedaan naar klantenservice en daar werd me verteld dat ik het gestuurd heb naar de klachtenservice. Dat is mij door de mevro vd klantenservice van wie ik het adres met antwoordnummer heb, NIETverteld.
Maar ik moest een mail sturen met de produkten die ik terug heb gestuurd, het ordernummer erbij. Dit heb ik allemaal gedaan. Krijg ik vanmorgen een mail dat, doordat de track en tracé code ontbreekt, ze mijn pakketten Iet terug kunnen vinden. Ik vind dit belabberd slecht. Ik kan niet lijfelijk naar een zeeman winkel toe, zonder begeleiding en hulp. Ik ben aangewezen op online en dan doen jullie dit? Ik ben heel erg verdrietig hierover. Voor een paar jaar terug was er een zeeman winkel bij mij in de buurt, 15 minuten rijden en ik kom voor de deur parkeren. Ik ga graag naar zeeman winkel. Heb hier alle t-shirts van. Ik vind zeeman fijn. Altijd kleding gekocht. En nu met dat online bestellen en retour doen, krijg ik het gevoel dat jullie ,et retour extraatje bij willen verdienen.
Mijn klacht is dus: ik wil graag mijn geld terug van wat ik retour heb gestuurd.
Ik zal deze informatie geven.
Pakket met Ordernummer 1011554542
3x heren tshirt ref. AVM 000250662, mt L €11,97
Royal breigaren wit 100 g ref.AVM 000003318, €0,99

Pakket met ordernummer 1011534169
2x Heren tshirt ref.AVM 000250662, mt L €7,98
1 heren Jack, mt xls ref.AVM 000233818, €5,00
1 heren regenjack mt cl, ref.AVM 000006817 €7,99

Dit moet toch te vinden zijn? Pakketje met de adressering
Zeeman Retour
Tav webshop
Antwrdnr. 10095
2400 VB. Alphen aan de Rijn

Ik,wacht vol vertrouwen en met hoop op goed bericht. Groet Miranda Koldemeulel- Oosterbroek

Ik wil graag mijn geld terug van wat ik retourheb gestuurd.dan is het goed.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zeeman

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zeeman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirandakoldemeule