Klacht: Retour ticket geannuleerd

op 01 oktober 2017 over Air berlin in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb mei/juni retourticket geboekt met Air Berlin richting Cancun, Mexico. Terugvlucht zou zijn in december aanstaande, maar gisteren ontving ik bericht dat mijn vlucht terug is geannuleerd en ik geen geld terug krijg. Dit geldt voor vluchten geboekt voor 15 augustus.

Terwijl Airberlin nu failliet is en waarschijnlijk zal worden overgekocht in een aantal weken. Maar zij moeten wel mijn geld of mijn ticket garanderen. Wie vliegt me nu terug naar Dusseldorf in december? Ik heb namelijk mijn reis gecalculeerd en nogal precies en ik kan er nu niet 500euro vanaf halen om “even” een nieuw ticket terug te boeken voor in december.

Graag had ik een nieuw ticket rond dezelfde retourdatum in december en compensatie voor het ongemak. Want een enkel ticket terug boeken en dit zelf betalen gaat me altijd meer kosten dan de prijs die is inbegrepen als je een retourticket boekt. Dit is namelijk voordeliger.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Air berlin

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Air berlin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judith Janssen