Klacht: retour rolgordijn

op 03 juni 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Ik heb een rolgordijn besteld bij praxis.nl
nu ik het rolgordijn ontvangen heb is de achterkant grijs in plaats van wit (wat dus op de website staat).
Nu heb ik geprobeerd om het pakketje terug te brengen naar de winkel daar wilde ze mij niet helpen dat was te moeilijk en ze wisten niet hoe ze het pakketje in moesten nemen, dus uiteindelijk weer naar huis gestuurd.
Thuis contact opgenomen met de klantenservice die vonden het heel vervelend en beloofde mij het pakketje kosteloos op te komen halen en we zouden nog contact hebben over wanneer het zou worden opgehaald.
Vervolgens hoor ik niks meer, dus een mailtje gestuurd wanneer het pakketje wordt opgehaald.
Geen reactie…..
Dus toen een boze mail gestuurd, en ja hoor er was weer contact, alles nog een keer uitgelegd nu zou de winkel contact hebben met de klantenservice en mij terug bellen over hoe we het gaan oplossen,
Een dag later wordt ik terug gebeld met de mededeling het pakketje terug te komen brengen in de winkel. Dat ga ik dus niet doen

Als mijn pakketje netjes kosteloos wordt opgehaald

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 14 juni 2016 om 15:11 geantwoord