Klacht: Retour NH-voucher

op 13 juli 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb begin juni 2 NH-vouchers comfort gekocht. Op de website stond duidelijk dat iets wat gekocht was binnen 30 dgn terug mocht. Diezelfde dag geprobeerd te boeken maar bij crashen site daarna antwoord dat code al gebruikt was. Om snel toch te boeken en wetende dat voucher retour kon, nieuwe voucher gekocht en daarmee gebeurde na crashen site hetzelfde: code al gebruikt. Die dag 3 x bellen en de dagen erna vaker gebeld. Nooit dossier in computer gezet. Daarna vele telefoontjes met mevr Zerty, mevr Loreen Rotgans, Dennis Groen, mevr Maats en Marion de Lange. Ondertussen wel dossiervoering. Steeds belofte gebeld te worden, niet één keer gebeurd. Ondertussen nieuwe vouchers gekregen maar boekingsmogelijkheden nu zo beperkt dat het geen zin meer heeft. Ik wil nog steeds vouchers retour geven en geld retour ontvangen. Zoals volgens de site moet kunnen. Het is tenslotte het problem van de Volkskrant dat zij deze actie niet zelf regelen en daardoor niet geld retour kunnen geven. Dan moeten ze dat op de site duidelijk vermelden. Ik krijg geen leidinggevende te spreken. Volgens mij heb ik recht op teruggave geld.
Pim Essens-Schaeps

Als ik het geld teruggestort krijg als ik de vouchercodes terug geef.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pim Schaeps