Klacht: Retour kraan

op 28 mei 2021 over Haba trading in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 april heb ik een badmengkraan retour gestuurd, waarvan ik het bewijs van Post NL heb. Helaas ontvang ik via een invorderingsbureau steeds aanmaningen met extra oplopende kosten.
Voor retourzendingen dien ik me te melden bij Haba Trading BV. Echter geen enkel telefonisch of schriftelijk contact mogelijk.

Gewenste Oplossing:

Dat het sturen van aanmaningen met oplopende kosten stopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Haba trading

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Haba trading nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]