Klacht: Retour kost me meer dan de helft vd productprijs

op 18 mei 2020 over Megekko.nl in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Besteld voor 20.95. Verzendkosten 3.50 zoiets. Vooraf gekeken naar het kopje retour, en gewoon herroepingsrecht van toepassing. Nou prima, ik bestellen want het kan altijd terug aangezien ik al lang op zoek was naar iets specifieks. Ik kreeg het binnen, niet goed. Ik retour aangemaakt. Krijg ik een mail dat de retourkosten voor mijn eigen rekening zijn. Vreemd, want dit stond niet onder de retour pagina. Volgens hun via dhl voor 4.50 mogelijk om retour te sturen, bleek dus 6.75 te zijn. De Bestelling zou betaald worden via Klarna. Ik kreeg een bevestiging van Megekko dat de retour was ontvangen. Krijg ik een dag later een mail van Klarna dat de betaling is gewijzigd, ik moest nog 3.50 betalen van de eerste verzending naar mij toe. Totale retourkosten 10,25 voor een product van 20,95. Ze hebben ook geen telefonische klantenservice, alleen een mail wat absoluut niet fijn is in zulke situaties.

Verzendkosten en retourkosten retour zien

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Megekko.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Megekko.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Maloup

3 maanden geleden - Contact gehad via de mail met megekko en deze gaven dan ook aan dat het niet goed was gegaan met klarna, en de communicatie niet heel netjes was. Ook hebben ze mijn retourkosten teruggeboekt. Al met al netjes afgehandeld

Alle klachten die gemeld zijn door Maloup