Klacht: Retour gestuurd maar nooit geld terug ontvangen

op 28 september 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

In Juli 2016 heb ik 5 horloges besteld. Levering zou pas plaatsvinden als ik met vakantie was en heb de order geannuleerd na 7 dagen !!
Toch heeft Dealdigger de horloges 10 dagen ná de annulering de horloges verzonden die in ontvangst zijn genomen door mijn buurman.
Ik heb de horloges aangetekend geretourneerd maar heb nooit geld retour ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en emails worden niet beantwoord.

Als ik mijn betaalde geld ( € 144,10 ) heb terug ontvangen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 04 oktober 2016 om 13:31 geantwoord

Dit is erg vervelend en zeker niet de bedoeling dat de klant zijn refund niet heeft mogen ontvangen.
Wij zullen uiteraard uitzoeken hoe het kan dat de klant nog niet de refund heeft mogen ontvangen

Heeft op 05 oktober 2016 om 13:43 geantwoord

Oplossing ?? Deze zaak is nog totaal niet opgelost ondanks alle mooie woorden van Dealigge.
Citaat.
\"Wij zullen uiteraard zorgen dat dit in orde komt en dat de klant de refund krijgt\"

DEZE ZAAK IS PAS OPGELOST ALS IK MIJN GELD ( € 144,10 ) HEB TERUG ONTVANGEN !!!

Alle klachten die gemeld zijn door kwahxxx9