Klacht: retour €20,-

op 10 juni 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte heer/mevrouw,

ik heb een ACER LIQUID Z220 Gekocht maar kan niet achterhalen hoe ik de €20,- euro terug kan ontvangen?
Kun u mij zeggen wat ik moet doen.

Met vriendelijke groet,
J. Yssel

Gewenste Oplossing:

als ik de 20 euro ontvangt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 13 juni 2016 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Yssel,

U kunt voor het aanmelden van de cashback op de volgende website terecht:
http://www.specialpromos.nl/acer/liquidz220

U kunt hier de gevraagde gegevens invullen, en verdere instructies opvolgen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u het beste een email sturen naar specialpromosnl@ac-systems.com. U kunt ook eventueel telefonisch contact opnemen met 0900 2020767 (80 cent/gesprek).

Met vriendelijke groet,
Acer Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door J B Yssel