Klacht: Retour deuren

Stijn Rotgans op 12 oktober 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij wil ik laten blijken dat ik erg teleurgesteld ben in het bedrijf Praxis.
Ik heb 2 deuren online besteld bij Praxis en vindt ze niet bij het bekijken niet de kwaliteit die ik in mijn huis wil plaatsen.
Ik neem contact op met Praxis dat de deuren weer retour opgehaald kunnen worden, want ze voldoen niet aan wat ik ervan had verwacht.
Zoals iedereen weet mag je internet aankopen, altijd en ook zonder reden binnen 2 weken retourneren. De klantenservice medewerker durft mij doodleuk te vertellen dat de deuren niet retour kunnen omdat de fabrikant van de deuren ze niet retour wil hebben doordat ze niet bewerkt zijn. Dit is echter niet het probleem van een consument maar dat van de Praxis. Dit hebben zij ook niet vermeld aan mij bij aankoop van de deuren.
Ten alle tijden ook al denkt een bedrijf als Praxis dat ze eigen regels kunnen maken is de consument beschermt om internet aankopen te retourneren.
Praxis klantenservice steekt zijn hoofd in het zand en geeft geen terug koppeling meer.
Hierbij ben ik genoodzaakt verdere stappen te moeten ondernemen, iets wat veel makkelijker opgelost kan worden door de firma Praxis.

Gewenste Oplossing:

Als de deuren retour opgehaald worden en het aankoopbedrag teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stijn Rotgans