Klacht: Retour aanmelden

op 14 mei 2020 over Zuperio.com in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meer dan een week geleden al gemaild dat ik een bestelling retour wil sturen.
Wat voor antwoord krijg ik?
Vervelend dat u bestelling er nog niet is!!!
Wederom gemaild dat de bestelling er wel is maar dat ik het retour wil sturen. Tot op heden nog geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Als ze mij laten weten waar mijn retour heen kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zuperio.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zuperio.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tine76