Klacht: retour

unitedwarderobe op 22 december 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Ik heb vorige week een pakketje retour gestuurd en de persoon die het terug zou moeten krijgen reageert niet meer en zo heb ik mijn geld nog niet terug terwijl het best veel geld was

als ik mijn geld terug heb

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 02 januari 2020 om 13:08 geantwoord

Beste Nikki,

Bedankt voor je bericht. Ten eerste excuses voor onze late reactie. Helaas waren wij niet actief op dit platform. Daarnaast spijt het me om te horen dat je het product moest retourneren!

Wanneer je als koper een order terug stuurt, wordt je terugbetaald wanneer de verkoper heeft aangegeven het geretourneerde pakketje ontvangen te hebben. Je krijgt dan de orderprijs en de eerst betaalde verzendkosten terug. Je kunt vragen of hijzij dit aan wil geven in de persoonlijke chat.

Indien je een Track Trace code hebt die laat zien dat het pakket is ontvangen, mogen wij je 2 dagen na ontvangst uitbetalen. Mocht dit het geval zijn, helpen wij je uiteraard graag verder! Stuur ons een berichtje via het hulpcentrum of mail en deel hierbij het ordernummer en de Track Trace code. Wij zullen dan binnen 48 uur contact met je opnemen.

Ik hoor graag van je om het probleem snel voor je op te lossen!

Vriendelijke groet,
Suzan - Team United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door unitedwarderobe